آیا پیوند کلیه مناسب برای همه بیماران نارسایی کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

همانطور که همه ما می دانیم پیوند کلیه یکی از موثرترین درمان در درمان نارسایی کلیه است، اما آن را مناسب برای همه بیماران؟

این که آیا یک بیمار مبتلا به نارسایی کلیه می تواند این عمل را انجام دهد یا خیر، بستگی به جنبه های مختلف، از قبیل درجه بیماری، بیماری و بیمار، AOS وضعیت جسمی. در زیر برخی از چیزی که مربوط به شما نیاز به توجه، زمانی که شما آماده پذیرش این عملیات می باشد.

بیماری های ایمنی: وجود دارد عمدتا به نفریت لوپوس اشاره دارد، برای بیماران مبتلا به این بیماری از آن آسان است برای مصرف دوباره به خاطر درمان بیماری اولیه و مهار کننده های سیستم ایمنی پیوند کلیه نرم افزار های مشابه است. بنابراین توصیه می کنیم بیماران مبتلا به نفریت لوپوس می تواند این عملیات را دریافت خواهید کرد در صورتی که در مرحله ثبات است.

فشار خون بالا نفروپاتی: آن است که توسط فشار خون بالا در دراز مدت ناشی از، اگر آن را می تواند بیماری را کنترل نمی کند، ممکن است به اورمی می گیرند. پس از بیمار مبتلا به این بیماری را دریافت عمل پیوند، فشار خون خواهد شد در درجه کاهش داد، اما حتی این، شما همچنین باید فشار خون خود را از نزدیک نظارت. در صورت لزوم، شما باید برخی از داروهای کاهنده فشار خون است.

بیماری کلیوی ارثی: کلیه پلی کیستیک شایع ترین بیماری از آن است، پیوند کلیه بسیار مناسب برای بیماران مبتلا به این بیماری است. اما این معنی نیست که پس از تشخیص به کلیه پلی کیستیک، شما باید پیوند را فورا انجام دهد. چرا که برای برخی از بیماران، عملکرد کلیه های خود را به طور جدی آسیب دیده و نه به اورمی سقوط کرد، پس از آن لازم نیست برای انجام این عملیات.

نفروپاتی دیابتی: با افزایش این بیماری، تعداد بیماران اورمی ناشی از آن به تدریج افزایش یافته است. برای این بخش از بیماران، آنها می توانند پیوند کلیه شرایط اما آنها باید آن را پیش از این قبل از آن را بهتر انجام دهید. در غیر این صورت، ممکن است زمان مناسب را از دست ندهید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد پیوند کلیه و یا نارسایی کلیه، لطفا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

آیا پیوند کلیه مناسب برای همه بیماران نارسایی کلیه





:: برچسب‌ها: پیوند کلیه، نارسایی کلیه، آیا پیوند کلیه مناسب برای همه بیماران نارسایی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 312
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 30 خرداد 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: